söndag 5 april 2009

Myshelg

Det var riktigt mysigt i helgen. Det började med en lugn fredagskväll med god mat framför TV:n. Igår åkte vi då till Vingåker och det blev verkligen en heldag: vi åkte hemifrån vid 9-tiden och var hemma kl 19. Det fanns mycket snygga kläder där, jag hittade en hel del, det blev många toppar, ett skärp. Tyvärr hittade jag inte byxor , skor och jacka som jag hade behövt, men det får bli någon annan gång. Nu har jag i alla fall många toppar att byta om och hänga in i garderoben. Det kanske blir några bilder framöver på bloggen.
Det får bli en tradition: att åka dit och handla!

Imorse var jag ute och gick min runda före frukost och sedan åkte vi till Norrköping för att först gå tipspromenad med mina föräldrar och sedan åkte vi hit med en TV som vi fick av dem eftersom de har köpt en ny TV och då bjöd vi på lunch: Lax i ugn med den berömda romsåsen och så potatis till det, med broccoli och blomkål.

Nu är jag helt slut efter en hård arbetsvecka och så shopping hela dagen igår och frisk luft idag med 10.000 steg (vilket var bra). Arbetsveckan kommer nog att bli fortsatt hård fast den bara är 4 dagar. Jag ser fram emot påsken då jag får vila upp mig! Just det, har inte plockat fram något påskpynt än, har glömt bort det, tiden går ju så väldigt fort. Det får väl bli någon dag.

Ska ni göra något särskilt i påsk?

Kram

3 kommentarer:

  1. Härligt med myshelg! Shoppa sig lycklig kan man verkligen göra!!!

    I påsk ska vi vara hemma. Min mamma och hennes man kommer och hälsar på oss. Det ska bli mysigt. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute mycket!

    Vad gör ni i påsk?

    SvaraRadera
  2. Typiskt att man inte hittar det man egentligen är ute efter. Men kul att du hittade några toppar i alla fall! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hejsan
    Har lite funderingar... jag dricker också smoothie eller rättare sagt proteindrink, tyvärr har det inte blivit en vana än men jag försöker. kanske att jag inte har blivit vän med smaken än... jag gör min på vatten, proteinpulver av sojabönor och frysta bär: oftast blåbär och hallon. Hur gör du din? Dags för tips så att det kanske blir lite godare!

    Sen så har de rätt, vad snygg du är! På bilden från 8 februari så ser du så vältränad och slimmad ut så jag blir avundsjuk! Inga bilringar här inte... hm....

    kram!

    SvaraRadera