torsdag 9 april 2009

Sexigt värre....

Idag vägde jag 66,6 (vad sexigt:-))
5 hg mindre än igår. Skönt att det går neråt! Och det bästa av allt: jag har minskat ännu 1 cm i midjan så nu är det hela 19 cm sedan 12 januari!!! Yes!!

Jag har fått ännu en kommentar att det syns på mig att jag har gått ner! Det lever jag på länge...!

Idag blev det påskbuffé till lunch: inte så onyttigt ändå. Köttbullar, 1 prinskorv, sill, ägg och lax. Janssons också tog jag en pytteliten bit av. Jag har nämligen ett smärre traumatiskt minne av Janssons när jag var liten:
På julafton hemma hos min morbror stod det Janssons frestelse framdukat och jag trodde att det var äppelpaj (för jag tyckte ju att det såg ut precis som det, även om jag säkert undrade var vaniljsåsen var någonstans) och ni kan ju tänka er min ansiktsmin när jag insåg att det inte var det! :-))) Sedan dess har jag lite svårt för det!

Vad skönt med vår! Man får sådana vårkänslor! Man vill göra så mycket!

Ha en riktigt skön påsk allihopa!

Kram

2 kommentarer:

  1. Grattis älskling till en ny härlig livsstil tillsammans med lilla mig.
    Puss i påsk :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Din man i ny, snygg kostym och du en "sexbomb". Vad ska det bli av den här påsken?

    Jag förstår precis det där med Jansson. Själv har jag provat glass och brunsås! Jag trodde såsen var chokladsås. Det var heller inte så gott men jag har förträngt det och äter glass med god aptit.

    Hoppas ni får en riktigt GLAD PÅSK och sköt om er,

    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera