måndag 4 januari 2010

Första arbetsdagen avklarad

Då har jag klarat av den första arbetsdagen detta decennium! Förutom att jag vaknade med lite lätt halsont gick det skapligt och så var det lite segt att komma igång, men det var lagom mycket att göra.
Då jag hade ont i halsen, som gick ut i ena örat, hoppade jag över träningen för att det inte skulle bli värre. Om jag känner mig bättre tills i morgon får det bli lite gym då. Torsdag-fredag är omklädningsrummet stängt då de bygger om det.

Jag har ätit bra mat idag: blomkålsgratäng. Veckoplaneringen för min mat finns i en egen kolumn till höger, och som ni ser ska jag göra kyckling med grekisk sallad tills imorgon.
Tyvärr slank det ner några jordnötter nu ikväll, I couldn't help myself:-(

Kram

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack så mycket för din kommentar i min blogg. Nu har jag smörjt in mig med min nya mirakelsalva så nu hoppas jag att det vänder.
    Jag har legat och tittat på Madonna på Svt Play. Vilken underbart bra konsert! Och jag kan varenda text.
    Jag har också legat och tittat på alla laniccios som vi har här. De trängs med alla barr. Imorgon tror jag att granen åker ut!
    Krya på dig,
    Katarina

    SvaraRadera