söndag 24 januari 2010

Rapport från förra helgen

Jag har glömt att rapportera från förra helgen då jag var i Stockholm och hade styrelsemöte med Melodifestivalklubben i dagarna två! Det var jättetrevligt, men intensivt. Vi hade ett 12-timmarspass på lördagen, vi började kl 12 och höll på till 12 på natten.....!! Vi skulle ha slutat kl 20 men det var så mycket att diskutera och tyvärr hann vi inte med något kul förutom själva mötet, ja vi hann äta och fika emellanåt. På söndagen började vi kl 10 och slutade 14.30, sedan var det dags för hemfärd! Men vi fick mycket gjort och det är ju så kul med MF och alla är så engagerade och jag tycker att det är fascinerande när man är 10 st att man kan samarbeta så bra, ingen prestige någonstans. Men det beror väl på att vi har rätt mix av människor i styrelsen och alla gör sitt yttersta och vill att det ska gå bra och alla hjälps åt. Det känns väldigt bra!! Jag sov dock inte så bra (måste ha varit allt kaffe!) och sedan fick jag åka buss istället för tåg hem från K-holm, så jag var hemma 1 timme senare än beräknat i söndags. Jag trodde att jag skulle vara helt slut i veckan , men jag fick någon slags överskottsenergi och orkade hur mycket som helst. Där ser man vad mycket gott roliga saker kan göra!

Schlager är kul och uppiggande! Vi har Melodifestival året om!:-))

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vad kul att få en rapport. Det är spännade att läsa om vad ni gör.

    Förra året var första året tjejerna tittade på och följde med i Melodifestivalen. Nu räknar de också dagarna...

    Sköt om dig,

    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera