söndag 10 januari 2010

Klippkort

Nu har jag beställt klippkort på Campushallen Det passar mig perfekt, det är nära till hem och arbete och där finns allt möjligt: det som intresserar mig mest är bodypump, pilates, core, cycle (som det heter där) men det finns även aerobic, afropowerdance, bodycombat, bodyjam, bosu, box, freepower, underground, olika slags gympa och yoga och så gym förstås. I och med att jag beställde genom friskvårdspengen på jobbet blev det inte alls dyrt och det är bra att prova på ett ställe. Sedan har jag Friskiskortet också med jympa och spinning. Spinningen där räcker till augusti.
Så nu är jag helnöjd och peppad att börja på Campushallen, men det tar 1 vecka innan jag kan göra det men den här veckan som kommer är lite fulltecknad ändå:
Måndag - hemma för att förbereda för helgen då jag åker till Stockholm. Styrelsemöte med Mf-klubben i dagarna två. Har sammanställt en enkät som jag ska skicka ut innan mötet.
Tisdag - Toastmastersklubben
Onsdag - Toscanaklubben med stickning, triss-skrap och god mat/fika hemma hos L
Torsdag - Pubquiz - äntligen säsongspremiär! Det blir ett gymbesök förhoppningsvis på morgonen innan jobbet.
Fredag - Lugnt men Peter o jag ska köra spinning då - ett baspass. Skönt att komma igång med den.

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Fullt upp ser jag!
    Låter som ett strålande ställe att träna på, det mesta verkar ju finnas!
    Heja heja!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag kan säga att Amos tassar är mjuka och söta men de är inte små. Han är nämligen en rejält stor herre.

    Vilken vecka du har att se fram emot. Full fart hela tiden och sedan en helg i den kungliga huvudstaden.

    Sköt om dig,

    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera