lördag 23 januari 2010

Vad jag är duktig!!

Idag är jag glad att ha åstadkommit:
-Bodypump efter gårdagens spinningpass.
Det betyder att jag har tränat 3 ggr denna vecka: gym i tisdags, spinning igår och bodypump idag. Jag var på Campushallen idag för första gången, så stort det är där. Och vilken stor sal vi körde bodypump i, det är 60 platser på det passet. Jag har anmält mig till nästa lördag också. Ska försöka köra lördagar kl 10 de veckor jag inte har annat för mig.
Pilatespassen är däremot endast för 8 platser, det måste vara en riktigt liten sal. Men det är nära och bra både hem och till jobbet därifrån. Jag är helnöjd, kan vara svårt att bedöma efter en gång, men so far so good!

Sedan blev det musikcafé i Kärna församlingshem, då en kvartett sjöng, där vi känner 4 av dem , bl a N. Efter det åkte vi hem till mina föräldrar, då pappa fyllde år i onsdags. Så vi blev bjudna på god mat och blåbärspaj till efterrätt. Vi tittade på Stjärnorna på slottet tillsammans med mamma o pappa.

Det var en trevlig kväll!

Nu ska jag snart i säng, eftersom jag ska upp skapligt i morgon också. Vi ska gå tipspromenad!
Sedan är det sång i Skeda kyrka kl 16. Min första uppsjungning på ett par år nu!

Ha en skön lördag kväll! Nu är det bara 2 veckor kvar, ni!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat! Jag är också nöjd över min tränings vecka :0)

    Trevlig lördag kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad bra gjort, så hade jag velat att min träningsvecka såg ut med. Men en förkylning satte stop för träningen igår men idag blir det bodypump. Nästa vecka blir värre för då jobbar jag kvällar och helgen :S

    SvaraRadera
  3. En dubbelkvartett menade jag, där vi kände 4 av dem:-) så fel det kan bli!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jättebra jobbat! Det är en konst att få ihop livet varje vecka.

    Kram Katarina "amospersson"

    SvaraRadera