söndag 3 januari 2010

La nuova blog!!!!

Här är den nya bloggen, kan bli lite småändringar. Försökte få bilden på kaffet lite större men den ville inte så det får vara så for now.

Eftersom jag älskar språk och just italienska tänkte jag ge er ett ord varje gång jag uppdaterar.

Dagens ord är: Neve
som betyder snö. Lite passande tyckte jag. Jag lägger till det i en egen kolumn vartefter så har ni en liten ordlista om ni vill:-))

Har uppdaterat blogglistan och nu finns där även de bloggar som jag läser som var med i min förra blogg så nu är allt samlat!

Välkommen, benvenuta, willkommen, welcome!

4 kommentarer:

  1. Snyggt ;) kul med att lite nya språkkunskaper...kram

    SvaraRadera
  2. Tjusigt. Eller - Multo bene!

    SvaraRadera
  3. Kul med nytt år, nystart och ny blogg!
    Jag följer....som en skugga!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för dina besök och kommentarer i min blogg.
    Vad fin du gjort din blogg. Självklart kommer jag att följa den. Och tänk att jag kommer att lära mig lite italienska på kuppen.
    Sköt om dig denna efterlängtade vardag,
    kram Katarina

    SvaraRadera