söndag 31 januari 2010

Förkylning på gång?


Vet ej, kanske har jag en förkylning på gång. Det går upp och ner. Hur som helst blir det dagens italienska ord , det heter raffreddore.

Det blev en lugn kväll igår: jag såg på Brottskod försvunnen, jag brukar försöka se det om jag är hemma en lördagskväll, men inget jag följer slaviskt, som CSI Miami.

Nu är det bestämt att det blir ett litet reportage på ca 5 minuter på lördag kl 13-15 i P4 Premiär, uschiamej!! Att höra sin egen röst är inte kul, men det är inte säkert att min röst kommer med på lördag....Måste lyssna åtminstone.
Ska på resemässa först och sedan måste jag vara hemma tills kl 13 eftersom jag inte vet när det sänds. På kvällen ska jag bort till L i klubben och dit kommer L och jag och där ska vi titta på den första delfinalen. Vad kul det ska bli! Endast 6 dagar kvar nu!

Igår blev Finlands bidrag klart och jag tror inte att de vinner, hoppas inte i alla fall, för mycket finsk folkmusik för mig. De ser ut som Lili o Susie och hade kanske väntat mig sådan musik.

Ikväll blir det Py Bäckman-konsert där Peter sjunger i kören. Det ska bli extra roligt att höra eftersom Py ska vara med i MF i Malmö också, dit jag åker senare.

Ha en mysig söndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar