måndag 11 januari 2010

Måndag

En ny arbetsvecka och jag kom iväg till gymmet - tack vare Nujädrar! Tack Anna!!! Du sa till Peter att få upp mig i morse och när han sa det log jag och då kom jag upp:-))
Jag körde lite på crosstrainerna och cyklade också, hann med 20 min åtminstone. Det var skönt! Måste hinna med längre tid nästa gång.

Fick reda på idag att vi ska på dop 14 februari, på Alla Hjärtans Dag! Då döps lilla vackra Isabella, som vi ska bli gudföräldrar åt!! <3 Det ser vi fram emot!

Dagens italienska blir då dop. Det heter battesimo.

Nu ska jag fortsätta titta på CSI New York.

Ha en skön kväll!

Kram

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Bra jobbat, en guldstjärna till dig som tränade imorse. Visst är det tungt att kliva upp men sen är det värt allt!
    Vad mysigt med dop. Kommer Peter att sjunga för det lilla underverket?
    Bra jobbat ännu en gång,
    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  2. Skönt Catrin, bra jobbat med morgon träning. Kul att ha ett dop att se fram emot. Kram

    SvaraRadera
  3. Nej, det blir min brorsdotter som sjunger då. Hon sjunger så vackert, min lilla ängel till brorsdotter! <3
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Tack för brevet du snälla människa!!
    Jag blev så glad och hjärtat varmt!!
    Underbar skiva!! Ska genast spela låten för mannen!!!
    10000 kramar från en tacksam Maribella!

    SvaraRadera
  5. Det är det bästa som finns att göra någon annan människa glad! Tänkte att du skulle uppskatta schlager-DVD:n från just det året:-)) Kram till dig också

    SvaraRadera