tisdag 12 januari 2010

Mycket jobb nu

Nu är det mycket på jobbet - och det känns som att man inte kommer någon vart, fast det gör jag. Det är bara det att man ska göra tusen saker samtidigt, men det går ju bra, eftersom jag är kvinna :-)) *asg*
Jag måste försöka vara på jobbet tidigt imorgon för att hinna med. Just nu har jag en deadline på måndag att passa och det ser inte bra ut, det jag skulle börja med blev 3 (!) arbetsdagar sent, som jag förlorade, och när jag satte igång idag gick inget smidigt precis. Man får fel på precis allting och får börja om och då förlorar man tid, men man får ha tålamod och inte ha bråttom, det tar sin tid. Nu blev quizen inställd denna vecka, det är nästa vecka istället, så då kan jag jobba lite senare på kvällen. På fredag får jag nog ställa in spinningen, men det är inte säkert, men antagligen blir det så med tanke på hur mycket som ska levereras.

Här kommer ett roligt, men lite krångligt, italienskt ord. attaccaticcio, som betyder klibbig.
Ett riktigt snubbel-ord.

Kram på er, Imorgon ska jag sticka på min trekantssjal på Toscanaklubben:.-)

1 kommentar:

  1. Det är inte svårt att komma in i det onda jobbträsket. Har en lugn period för tillfället, men vet vad du menar...ha det bra med tjejerna ;) kram

    SvaraRadera