måndag 25 januari 2010

Stressig måndag

Imorgon ska jag försöka hinna med gymmet på morgonen! Det kommer att kännas skönt efteråt, så jag måste försöka komma upp.

På torsdag planerar jag också gym, fredag spinning och lördag bodypump! 4 ggr på en vecka, det var länge sedan, om jag ens har gjort det någon gång! Ja, förutom promenaderna jag gick förra året, borde komma igång med dem också.

Annars ser min vecka ut så här:
Tisdag kväll: körövning
Onsdag kom jag på att jag är hemma, ska till frissan först bara.
Torsdag kväll: pubquiz
Fredag: spinning efter jobbet

Inte så farligt ändå!

Ha en bra vecka alla!
Kram

3 kommentarer:

  1. Ha en bra morgon på gymmet!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det hade jag! :-))) Jag utmanade mig själv och det gick riktigt bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Va duktig du är som kom iväg på ett morgon Gym-pass! Heja på!

    Kram

    SvaraRadera