fredag 29 januari 2010

Trött och hängig idag


Ingen spinning blev det idag för mig: jag vaknade av huvudvärk och kände mig lite lätt febrig och hängig. Tog en Ipren, den sista jag hade hemma, och när jag kom till jobbet tog jag en Panodil, men det hjälpte inte mycket det heller, så jag avbokade spinningpasset. Har sovit lite på eftermiddagen när jag kom hem, och avbokade även morgondagens pump. Är det så att jag känner mig bättre i morgon bitti åker jag dit då, för det är inte så mycket folk på helgerna. Det var fortfarande 50 platser lediga, så det är nog ingen fara att få plats. Men jag ska lägga mig skapligt tidigt ikväll för att vila ut ordentligt.

Den här bilden är tagen för 1 år sedan, blusen är ganska stor som ni ser redan på bilden. Jag är inte lika stor om buken längre tror jag....men jag behöver gå ner några kilon igen....

Ha en bra fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar