onsdag 27 januari 2010

Något fel gör jag!!

Det kanske är att jag inte kan låta bli de goda sirapskakorna Peter bakade åt mig ikväll, eller att jag äter fel mat, eller att jag har mensveckan snart. Men jag har faktiskt tränat i tisdags, och tänkte göra det imorgon om inte min magkramp säger ifrån: jag har ju en muskelknuta upptäcktes när jag gjorde ultraljud. Helt ofarlig, men vilken kramp jag har haft ikväll! Så jag tog min första Voltaren som jag har fått i krampförebyggande. Hoppas att det hjälper och att jag inte får några biverkningar - jag vet, man ska inte läsa dem i förväg, men jag kan inte låta bli....får vl se om jga sluddrrrrar....:-)
Nu ska jag lägga mig!

Tar tag i träningen nu så gott det går..... och kosten så småningom, men det kanske kommer automatiskt om jag sköter mig...!

Kram

6 kommentarer:

  1. Voltaren är en VÄLDIGT, väldigt vanlig tablett. Den biverkning du kan förvänta dig efter långvarigt intag är magkatarr.
    Biverknngarna på bipacksedeln är allt någon någonsin rappoterat in och det kan man bortse fån. Den brukar vara bra mot muskelsmärta! Hoppas den hjälper!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Haje! Jag fick ingen biverkning, bara att jag sov väldigt gott:-) Jag tränade i morse och hade lite känningar i magen, dock ingen kramp som igår, men jag har ont fortfarande. Jag tog en tablett för 1 timme sedan. Vi får se och hoppas att det blir bra under dagen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att den verkade!
    Ofarligt eller inte...varför tar du inte bort knutan?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, gynekologen sa att det inte är något man gör något åt, men blir det värre får jag nog uppsöka läkare igen...Kram

    SvaraRadera
  5. Fy! Fast skönt att tabletten verkade!

    Kram

    SvaraRadera