fredag 15 januari 2010

Fredagstrött....

Idag är jag rejält trött, efter en hektisk vecka. Och helgen lär också bli intensiv: jag åker kl 9 från Linköping till Stockholm och kommer hem på söndag kväll. Vi har 34 (!) punkter på agendan på styrelsemötet lör-sön. Vi börjar själva mötet kl 12 och håller på till 20-tiden med lite pauser förstås. Vi äter gott på kvällen och sedan fortsätter vi mötet nästa dag (har ej bestämt hur dags vi börjar) men vi håller på senast tills kl 14. Så det blir både roligt och tröttsamt...:-)

Måste börja packa..det är inte så mycket för en natt, men ändå...

Blir lite Let's dance ikväll (tills jag somnar, känner på mig att det blir tidigt).

Dagens italienska ord blir träning=allenamento. Så nu vet ni det (om ni inte visste det förut).

Ha en skön helg!

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas du fått en god natts sömn och att resan till huvudstaden gick bra. Det blir verkligen en intensiv helg för dig men säg så roligt.
    Sköt om dig,
    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  2. Då är du ju rätt nära mej!! Synd att vi inte kan ses!
    Hoppas du har en fantastisk helg, och att du njuter av allt du förmodligen äter (och dricker...)!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Uff, vilka dagar. Jag får alltid en lättare depression när jag sitter på heldagsmöten, mycket folk, surr, surr... nä, inte min tekopp.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Och välkommen hem. Jag hoppas du haft en bra helg.
    Tack för din fina kommentar.
    Sköt om dig,
    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera