torsdag 14 januari 2010

Överraskning - brev på posten!

Idag var det jag som blev överraskad med ett brev på posten - tydligen hade jag med mitt blogginlägg inspirerat Peters syster att skicka ett litet kort PLUS en trisslott till mig. Jag blev jätteglad! Sånt värmer i vardagen när man kommer hem från jobbet trött och sliten. Hon tyckte att man skickar brev alldeles för sällan, det väckte en tanke, att man borde göra det oftare och då fick jag ett brev. Tack!

Idag har vi flyttat på jobbet och nu sitter jag på en tystare plats, det är skönt! Idag blev det lite övertid, nu är det massor att göra. Spinningen i morgon är avbokad :-(( Tyvärr!
Imorgon kväll ska jag bara ta det lugnt, packa lite förstås eftersom jag åker till Stockholm på lördag i två dagar.

Ikväll ska jag se på CSI Miami! Sedan kryper jag till sängs!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar