fredag 19 februari 2010

Bättre startfält i Göteborg

Äntligen är det bättre startfält i deltävling 3 i Göteborg imorgon. Har nu lyssnat på låtarna och min förhandsfavorit Darin kommer nog att hålla känns det som. Darin är Darin helt enkelt, vilken unik och härlig röst han har!! Han måste gå till final!!
Sedan tycker jag om Alcazar efter några lyssningar, men den är inte lika stark som Stay the night. Erik Linders låt är också fin, en stark ballad signerad Kenneth Gärdestad. Det luktar mycket sommar om den. Sedan tycker jag också om hårdrocksballaden med Crucified Barbara. Det är många ballader i år!
Det är svårtippat den här gången också tycker jag.
Nu ser jag fram emot morgondagen! Ska börja lördagen med en tidig frukost och sedan ska jag träna bodypump kl 10.00 på Campushallen.

Jag har haft en hektisk vecka på jobbet med 2-dagarsmöte onsdag-torsdag och det blir alltid intensivt. Jag jobbade över idag så jag var inte hemma förrän 18.30, en fredagskväll vill man komma hem lite tidigare, men så är det ibland.

Ha en trevlig fredagkväll alla!

Kram

1 kommentar:

  1. Jag veeet - jag har läst den ett par gånger och jag bölar varje gång!!!

    Hoppas helgen blir fin! A åker ju som sagt på söndag, så vi har fullt upp med att bara ta det lugnt och mysa :-)

    Stor kram Stina

    SvaraRadera