måndag 22 februari 2010

Läcka

P g a av att SVT råkade läcka ut 2 av bidragen (Sibel och Peter Jöback) till Melodifestivalens 4:e deltävling som går i Malmö på lördag var de tvungna att släppa ut alla 8 bidragen redan idag.
Jag har lyssnat på dem nu 2 ggr, behöver nog några lyssningar till, men jag hade nog förväntat mig mer av Peter Jöbacks låt, han sjunger bra, men en vinnarlåt - nää! De som jag tycker bäst om är Sibel och NEO. Nu har man ju chans att lyssna längre tid på dem så de blir väl bättre kan jag tänka mig.

Har varit och tränat Pilates ikväll, det är så skönt. Avkopplande samtidigt som det är bra träning. Det är ett bra komplement tycker jag.

Imorgon ska jag (försöka) komma upp tidigt och träna på gymmet innan jobbet. Imorgon kväll har villasamfälligheten styrelsemöte.
Onsdag kväll tränar jag bodypump och sedan hem.
På torsdag ska jag först till frissan och få ny färg och sedan är det pubquiz. På fredag är det då dags: jag åker till Lund där jag sover hos min bror. På lördag ska jag på delfinal 4 i Malmö!!:-))

Ha en bra vecka!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar