lördag 6 februari 2010

Lyssnar på radio


Nu har jag lyssnat på P4 Premiär i 1,5 timme - det är 1 halvtimme kvar av sändningen-och ännu har jag inte hört reportaget där vi ska vara med från klubbträffen i december. Väntar med spänning!

Har varit på resemässa idag, det var inte lika många montrar som förra året, men vi fyllde i några tävlingsformulär, och jag hoppas vinna i år igen, även om jag inte fick någon användning av resepresentkortet. Vann ett presentkort på 1000:- på Detur och jag hade inte planerat att resa dit resorna gick, hade inte semesterdagar heller och det gick inte att sälja heller då det var personligt....

Har köpt present på stan till någon.:-)

Snart ska jag göra i ordning något att äta och ikväll är jag hembjuden till Louise i MF-klubben, där vi ska äta och rösta och ha mycket roligt!! Louise och Lisa är på bilden från förra årets MF då vi var hemma hos Lisa.

Ha en trevlig MF-kväll och rösta på rätt låt! :-)

1 kommentar: