lördag 20 februari 2010

Snö,snö,snö.......

.....skulle kanske kunna vara en titel på en schlagerlåt. :-) Jag vet, jag är en nörd!! Men en stolt schlagernörd är jag!!

Imorse när jag gick upp kan jag säga att jag tvekade många gånger om jag skulle träna, inte för själva träningen, utan hur jag skulle ta mig dit. Med cykel? Funderade faktiskt på det, men det gick bara inte. Peter skjutsade mig till Campushallen och sedan gick jag hem, eller snarare pulsade hem, det tog ca 25 minuter, inte så farligt ändå. Men jag hade lite muskelvärk efter bodypumpen, men det gick bra, då fick jag extra träning. Jag känner mig väldigt nöjd som kom iväg dit, så skönt det är efteråt.

Nu har jag ätit lunch, tvättat och precis hängt upp tvätten. Ska lyssna igen på låtarna till ikväll, men jag tänker rösta så här i klubbens interna Gissa resultatet-tävling:
1. Darin
2. Alcazar
3. Crucified Barbara
4. Erik Linder
5. Timoteij
6. Elin Lanto
7. Getty
8. Johannes Bah Kuhnke

Ha en bra lördag!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Imponerande start på din lördag. Först BP och sen en promenad i snön. Vi är så vana vid mycket snö den här tiden på året att vi liksom glömmer bort att det inte är så för alla. I år har vi ovanligt mycket snö vilket gör att vi har så fina skidspår och att det är extra roligt att vara utomhus. Jag tillhör dem som gillar att skotta snö. Det är liksom träning för mig.

    Jag är mycket imponerad av dina kunskaper i schlagerbranschen. På din lista så hade du fyra rätt av de fem första. Eftersom jag är hårdrockare i en del av mitt hjärta så höll jag självklart på Crucified Barbara. Jag hoppas de kommer att gå vidare till Globen.

    Jag hoppas du får en bra helg det som återstår.

    Sköt om dig och din spänstige man,

    kram Katarina

    SvaraRadera