måndag 1 februari 2010

I don't like Mondays

Inte den här måndagen i alla fall....! När jag kom till jobbet och tog av mig stövlarna upptäckte jag att ena strumpan var blöt, hur kommer det sig tänkte jag...då såg jag ett stort -----a hål i ena stöveln! Helt fel tid för stövlarna att bli trasiga! Så jag åkte till stan för att hitta stövlar. Tji fick jag! Jag gick nog igenom varenda skoaffär och lyckades inte hitta några, men det är väl typiskt när man verkligen behöver något. Inte hittade jag present heller. Det enda jag hittade var fika. Blodsockret var inte det bästa efter några timmar på stan...
Jag var hemma 18.30 och då gjorde jag lite kvällsmat - parmesangratinerad spätta med fullkornsris. Sedan har jag suttit med en översättning till klubben. Det blev ingen CSI idag heller...
Jag får åka till Tornby någon dag....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar