söndag 21 februari 2010

Nöjd med helgens träning

Jag är nöjd med helgens träning:
Igår Bodypump och 25 minuters pulsande i snön hemåt
Idag tipspromenad i skogen = pulsande i snön ca 30 min och jympa medel 1 tim på Friskis. Mycket hopp var det, är egentligen inte så förtjust i det, men det gick bra och svettig var jag efteråt så det gav något. Däremellan hann vi med våfflor (2 fick jag i mig, sedan var jag proppmätt), men det var på dinkelmjöl, så lite GI blev det förutom grädde och sylt. Det var jättegott! Det gjorde du bra, Peter! :-)

Detta har jag planerat in följande vecka:
Måndag Pilates
Tisdag Gym
Onsdag Bodypump
Torsdag Promenad
Fredag slutar jag tidigt så då måste jag vara tidigt på jobbet, jag åker till Lund där jag är hela helgen (Malmö på lördag och MF!!!)

Kram

2 kommentarer:

  1. Härligt jobbat ju! Pulsa i snö är klart kul!

    SvaraRadera
  2. Men åh vad roligt! Stannar du hos Roger och Haje? KRAM

    SvaraRadera