måndag 22 februari 2010

Tacksamhet!

Det är vad jag känner! För att jag och Peter blev utvalda till gudföräldrar till lilla, underbara Isabella! Vi är verkligen hedrade!! Jag sitter här och gråter av lycka för detta!! Jag vill ge henne så mycket som jag bara kan, även om vi bor långt ifrån är våra hjärtan nära henne och hennes underbara föräldrar. Det ska ni veta!! Dopet var så vackert (och tårdrypande), jag grät som jag inte har gjort på länge, för det var så känslosamt och fint. Min älskade brorsdotter sjöng också så vackert, Rör vid min själ. Det var precis vad som hände, min själ vidrördes av allt detta. Jag är så oerhört stolt över Lykke och när hon sjöng svämmade mitt hjärta över av känslor. Det är obeskrivbart!! Min bror spelade gitarr till sången och det var också så fint, det passade så bra och jag är stolt över min bror också.

Tack för allt vi fick uppleva på dopet!

<3

1 kommentar:

  1. Det är vi som ska vara tacksamma för vilka fina Gudföräldrar vi har till Bellan! Hon hälsar!

    SvaraRadera