tisdag 2 februari 2010

Lång dag


Idag var det en riktigt lång dag - först en lång arbetsdag och sedan styrelsemöte med MF-klubben. Men snart börjar ju MF! :-)) Inte många dagar kvar nu...!
Ser ni Melodifestivalen? Vilken artist ser ni mest fram emot i årets tävlingar?

Till kvällsmat gjorde jag pasta med kokt lax och tomatsås, men det blev inte så gott, så det blir till att köpa mat i morgon......

Bilden är på Jessie, vår katt, när hon var sur vände hon så att man endast såg baken och jag har haft en lång dag idag, så jag känner mig så idag....

4 kommentarer:

  1. Sänder en styrkekram!!!
    Jag är så glad för Monica kommer på dopet<3 Vet inte varför jag blir så ledsen annars. Kanske är det så att då saknar jag min mama så mycket?
    Jag har förstår dig för att du har "en sån dag". Same same :-))
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag förstår att du saknar din mamma mycket <3 och min m vill verkligen komma. Hon frågade om hon får åka med oss, självklart!! Sänder en styrkekram till dig i din sorg o saknad. Förstår att det är svårt. <3 Kram!

    SvaraRadera
  3. Fin kissen!!!!! Ja dom är roliga katterna! Sött att han vände ryggen till när han var sur!!!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilken talande bild. Jag har också känt mig precis så här.
    Vad kul det är att du bloggar för jag blir så glad när jag läser i din blogg.
    Tusen, tusen tack för alla dina besök och fina och värmande kommentarer i min blogg. De behövs verkligen.
    Många kramar Katarina "amospersson"

    SvaraRadera