onsdag 3 februari 2010

Hoppas att dagarna går fort till helgen...


Nu längtar jag till helgen. Jag vaknade med huvudvärk i morse också, har någon förkylning el ngt i kroppen som inte bryter ut, den kommer och går huvudvärken. Sedan kom mensen - som en klocka- så nu har jag ont i magen också.
Jag försökte cykla till jobbet, men det gick bara inte, fick leda cykeln mestadels. Det gick lite lättare hemåt, då hade de hunnit skotta på några ställen.
Jag avslutade arbetsdagen med årsmöte på jobbets idrottsförening. Jag fick smörgåstårta, och det var gott! Det blev kvällsmaten. Sedan åkte vi till Tornby och - hör och häpna- jag hittade ett par stövlar! Skönt! Då slipper man gå och frysa resten av vintern! Man vet ju inte hur länge den håller på.....! När jag kom hem kom huvudvärken tillbaka och jag var så trött, men jag hade en översättning att göra, den tog ca 1 timme att göra. I med 1 Ipren och den har faktiskt gått över - för tillfället.

Snart ska jag sova igen....Godnatt! 3 dagar kvar!

3 kommentarer:

  1. Usch, kan det vara något som går - huvudvärken alltså? Har också haft mer eller mindre ont i en vecka!
    Mmmm...smörgåstårta...! Det skulle jag inte tacka nej till direkt! Kanske något att satsa på till helgen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka vackra tulpaner! Jag älskar tulpaner och speciellt dessa som du har bild på!

    SvaraRadera