lördag 20 februari 2010

Schlagerskräll!

Ja, det var årets skräll, att Timoteij skulle gå direkt till final - och få flest röster. Men det var en glad schlagerlåt som säkert kommer att bli en s k landsplåga. Darin fick mina röster!!! Han var allra, allra bäst! Han sjunger så bra och låten var bäst av alla tycker jag. Han hade en given plats i finalen. Trodde nog att han skulle gå direkt dit, men huvudsaken att han kom dit. Alcazar och Crucified Barbara till Andra chansen. Det var rätt tycker jag, tyckte om båda bidragen även om Alcazars låt var svagare än förra året.
Det var schlagerdramatik när det är som bäst!!
Darin, du är en stor artist!!

Blå gubbarna var bra också:-))

Hoppas att ni njöt av Mellon ikväll! Det gjorde jag och nästa vecka sitter jag i publiken!! :-))

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag håller med allt (nästan) som du skriver om Darin. Men eftersom mitt hjärta har en del avsedd för hårdrock så röstade jag på tjejbandet med "blixtar och dunder".

    Tjejerna höll på Darin allra mest men även lite också på Timoteij.

    Kram Katarina

    SvaraRadera