måndag 15 februari 2010

Premiär för mig i radion

Idag var det premiär för mig i Radio Östergötland tillsammans med Lisa i MF-klubben att prata (och sjunga...)Har aldrig varit i radion förut. Om jag gjorde bort mig? Ja, döm själva! Jag bjuder på det. Jag sjunger naturligtvis inte lika vackert som Peter. Det jag reagerade på när jag hörde mig själv var att jag låter så "korrekt" och pratar långsamt förutom när jag hörde Magnus Carlssons låt från 2007 "Live forever" min absoluta favorit (då blev jag lite tokig:-)), men jag fick bra betyg av de jag känner, och Peter skämdes inte för mig i alla fall:-)

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2208004&BroadcastDate=&IsBlock=

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du har verkligen inget att skämmas över. Jag tycker att det var ett väldigt bra reportage. Sen är det så roligt att höra dig.
    Dessutom är du ju vacker som en dag - bilden på dig och Isabellas i Peters blogg är så otroligt fin och varm. Hon kommer att skatta sig lycklig över en sån vacker, varm och klok gudmor. Dessutom har hon en av världens spänstigaste gudfäder.
    Kramar Katarina

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!!! Detält jättebra! KRAM

    SvaraRadera