onsdag 24 februari 2010

Vilken dålig dag!!

Idag har det varit en sån här dag där allt går emot en. Arbetsdagen där inget fungerade, där jag har en deadline på måndag och tiden bara krymper känns det som. Dagen slutade med att jag fick ett samtal från SJ att tåget är inställt på fredag!! Det går ju inte att få tag på SJ så lätt heller. Nåväl, jag åkte iväg och skulle träna och tänkte att det behöver jag, det kan ju inte gå fel, men ack så fel jag hade: jag hade glömt min tränings-BH, så jag åkte hem igen, jag behövde inte betala för passet! Det var snällt av dem!! När jag kom hem satt jag 45 minuter i telefonkö hos SJ och när jag väl kom fram fick jag prata med en jättetrevlig kvinna som sa att jag kunde omboka till ett annat tåg utan extra kostnad. Jag hade trott att det skulle bli så mycket dyrare. Och jag fick den näst sista platsen på ett tåg en timme senare! Helt perfekt!! Söndagståget är inte inställt som det ser ut nu.

En sån dag! Den slutade ju bra i alla fall.

Nu får vi hoppas att Sverige tar guld i skidstafetten. Det ser ju onekligen bra ut!!

Imorgon kväll ska jag på pubquiz och på fredag åker jag (förhoppningsvis). Så bloggen lär ligga nere tills efter Melodifestivalen. Jag tror att jag sitter på rad 7! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar