tisdag 15 september 2009

Dagens motion

Ikväll löptränade jag igen och det kändes skönt efteråt, efter att krampen hade släppt, jag får ofta kramp i magen/underlivet, svårt att säga riktigt var, men det gör ganska ont ett par minuter när jag kommer hem. Men det får man ta.....
Nu är det skönt i alla fall, man känner sig riktigt duktig. Maten smakade riktigt bra när man har motionerat: det blev favorit i repris (biff stroganoff) men jag måste ju använda allt kött så att det inte blir gammalt.
Morgondagens matlåda ska jag strax göra färdigt: sallad med räkor, ägg och avokado.

Kram

2 kommentarer:

  1. Heja på, vad duktig du är! Visst är det konstigt med den där smärtan, jag har också fått den några gånger.

    Jag har blivit "däppt i däsan" så jag vilar idag.

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Krya på dig och vila ordentligt! Det är bra,man måste lyssna på kroppen.
    Kram

    SvaraRadera