söndag 6 september 2009

Helgen i Stockholm


Det blev en trevlig helg i Stockholm, vi åkte upp igår och kom hem idag. Vi började med att fika; då blev det en espresso och så tog jag fram en bit mörk choklad. Sedan åkte vi hem till våra vänner Stina o Ubbe och käkade och hade det mysigt. Vi åt helstekt kotlettrad och jag kunde äta det, de andra åt bulgur, men det skippade jag eftersom jag ska låta bli kolhydraterna. Jag fick en egen liten söt såskanna, med skysås i, som var jättegod. Köttet var så mört och gott. Till efterrätt skulle det serveras pavlova men jag fick en special, i med fruktsocker istället för socker och det gick ju bra. Mjölet hoppade vi över till min special också.Det var riktigt gott och jag kunde också njuta av desserten! :-)

Vi var rätt trötta så vi lade oss relativt tidigt. Innan vi begav oss hemåt till Linköping åkte vi till Täby med familjen för att titta lite i centrum och fika, det blev en sallad för mig och så en espresso igen. Där framträdde Andres Esteche och som den schlagerfrälsta människa jag är var jag tvungen att gå fram och prata med honom och jag frågade om det gick bra att bli fotad med honom. Det gick bra och han var verkligen jättetrevlig och han var nyfiken hur kortet blev också:-) Här ser ni bildbeviset :-))Han sjöng verkligen bra, och jag hoppas att han återkommer till Melodifestivalen.
Helgen har alltså gått bra vad gäller kosten och det verkar som att jag har gått ner tills imorgon, jag presenterar vikten imorgon. Håll tummarna för att det går bra!
Kram

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken lyckad helg ni har haft! Och vad kul att, du som schlagerproffs, träffar på en riktig schlagerstjärna.

    Du ser verkligen smal ut på bilden. Vad spännande det ska bli att se din vikt.

    Må så gott,

    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  2. Å vilken trevlig fotopartner! :) Spännande att få se vikten!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj, vad kul! Visst var han med i Fame Factory? Kramar Stina

    SvaraRadera
  4. Vikten var bättre i lördags, men det är fortfarande en nedåtgående trend.
    Javisst var han med i Fame Factory och sedan var han med i Melodifestivalen 2003 och 2004 med Just like a boomerang resp Olé Olé.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jo du ser verkligen smal ut på bilden men det är du ju också i verkligheten. Du kämpar på bra min älskade fru.
    Puss puss

    SvaraRadera