lördag 12 september 2009

Såå besviken....

...blev jag igår! Min vikt var inte som den skulle, jag hade så gott som gått tillbaka till den vikt där jag började förra måndagen. Igår var jag och spinnade och körde som bara den och jag kände att jag orkade mer och passet var riktigt kul: tiden gick så fort. Jag längtar tills nästa gång. I oktober ska jag öka på antalet spinnpass och jag ska byta från bas till medel, för det känner jag att jag orkar. Jag kommer då att springa mindre, för nu blir det ju mörkare och mörkare snart så då är det inte lika kul att springa (kanske på helgerna mitt på dagen) men inte på kvällen efter jobbet. Jag fuskade faktiskt lite igår, drack lite vin och whisky m cola och 2 chipsbitar, men döm om min förvåning när jag vägde mig i morse: har gått ner 1,4 kg!! Spinningen hjälpte till!!
Så nu väger jag 66,5: bara 1,5 kg kvar till målvikten!

Jag klappade katter igår och de var jättegulliga allihopa och så härligt att mysa med men jag känner att det inte är dags riktigt ännu. Jessie har jag fortfarande i mitt sörjande hjärta och det känns inte riktigt rätt ännu, men det kommer säkert att bli det i framtiden. Sorgen är alldeles för färsk, igår var det 3 veckor sedan hon lämnade oss! :-(((

Kram

3 kommentarer:

  1. Men vad duktig du är...snart i mål :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Du är så duktig, fokuserad och målinriktad. Dessutom är du så inspirerande. För det första så är det tack vare dig jag hittade "14-veckorsprogrammet" och började springa med en form av struktur. Nu är jag inne på vecka 5 och det är tack vare dig!

    För det andra så var jag iväg och lämnade en massa kläder på Loppis idag. Då gick jag in och tänkte köpa garn och skänka till lilla, söta A´s Fritis så de kan fortsätta väva där. Det är nolltolerans på kostnader inom vår kommun och då får det inte köpa in tex garn. När jag stod och tittade på alla härliga garnnystan tänkte jag på dig. Och jag vill också börja sticka igen. Tidigare stickade jag massor, massor, massor och jag kan verkligen sakna det. Nu saknar jag både stickning och tid. Det blev inget garn köpt till mig men nästa gång...

    Tack för all inspiration du sprider på så många sätt,

    kramar Katarina

    SvaraRadera
  3. Så spinning är grejen :S, jag får nog get en chans tror jag. Det är bra jobbat med kilona, det är de sista som är tjuriga....ha en bra lördagkväll..kram

    SvaraRadera