lördag 26 september 2009

Den nya schlageroutfiten!


Jaha, kunde inte låta bli att handla en klänning/tunika som jag såg idag. Ville ju så gärna ha något nytt till schlagerfesten nästa lördag. Klänningen har en så fin, röd färg. Jag tog ett kort på mig själv, så det är bara ovandelen av klänningen som syns på bilden nu, Peter hade lite bråttom nyss, så det kommer säkert flera bilder framöver. Ska försöka hitta några tights el likn på stan för den är rätt kort baktill, men inte för kort ändå.....
Nu har de nominerat ytterligare en person till styrelsen, för det fattades en person med webb-kunskaper, och han tog platsen på bekostnad av den fjärde suppleanten som valberedningen hade tagit fram. Jag är fortfarande med i valberedningens förslag som suppleant 3. Det är inte så många som vill jobba administrativt verkar det som, men jag är en administrativ person som tycker om ordning och reda när man ska jobba ihop och det behövs en bra mix av människor och egenskaper när man ska sätta ihop en styrelse. Nu är det ju upp till varje medlem att rösta ändå så det är inte avgjort än på en vecka. Det är som inför Melodifestivalen! Ingenting är avgjort förrän tittarna har sagt sitt:-))
Ikväll blir det fest, men då blir det jeans och en lila blustop jag köpte i Österrike i somras, vi ska cykla dit, festen är i Malmslätt, det är inte så långt. Bild kommer senare på kläderna, kanske....
Ha en trevlig lördagkväll! Kram

1 kommentar: