onsdag 16 september 2009

Skönt att springa?

Ja, det är frågan....samtidigt som det är skönt att springa, är det ju väldigt jobbigt (som det ska vara). Idag gick det lite bättre i början, men samtidigt var det segt på slutet, men precis som igår efter halva tiden fick jag magkramp igen....det går över rätt snabbt men den finns där. Annars känns det väldigt härligt efteråt.
Imorgon ska jag köra pump på lunchen, och fredag är det spinning, får se om kroppen orkar med det...och imorgon kväll ska jag på quiz igen.

Kram

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad beträffar löpningen väntar och längtar jag efter den där känslan som din spänstige man har. Att jag orkar mer, längre och snabbare. Någongång blir det väl så...

    Bra jobbat,

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Låter konstigt det där med krampen... Hoppas att det ger med sig till slut.

    SvaraRadera
  3. Du jobbar på riktigt bra med löpningen, kul att det gåt bättre. Det ska ju kännas lite..kram

    SvaraRadera
  4. Du har inte många lediga stunder va!?!
    Fullt ös från morgon till kväll!

    Håller helt med ang löpningen.....man gör det inte för att det så himla kul direkt....!!!

    Kram!

    SvaraRadera