lördag 19 september 2009

Spinning är så roligt!

Igår körde jag spinning, det är så roligt och skönt! Skönt att ta i och känna att man orkar! På måndag är det dags igen. Det är en bra träningsform , den bästa för mig faktiskt! Idag ska vi ha gäster, våra f d grannar från Ljungsbro kommer hit. De var även kattvakter då vi bodde där, och de var så förtjusta i Jessie, så det känns nog konstigt för dem att inte kunna hälsa på Jessie idag när de kommer hit. Igår var det exakt 4 veckor sedan hon lämnade oss.
Det är tomt, men det går bättre nu, man får sina gråtatacker ibland..:-(
Nu ska jag börja med efterrätten, gissa om det blir min GI-chokladkaka (kommer snart recept, promise):-))) så att jag också kan äta efterrätten. Till förrätt ska jag göra avokado med skagenröra garnerat med räkor. Till huvudrätt bjuder vi på grillat kött och tomatsalsa plus klyftpotatis, jag ska ta pyttelite potatis....På måndag kan jag lägga till lite kolhydrater, då är jag inne på min fjärde vecka, tänk vad tiden går. Imorse vägde jag 66,3! Neråt, yippi! Bara 1,3 kg kvar till målvikten, hoppas jag når den!

Kram på er

3 kommentarer:

  1. GI-chokladkaka låter ju gott. Väntar på receptet.

    SvaraRadera
  2. Ja, nu vill vi ha receptet. :) Klart du kommer nå din målvikt!

    SvaraRadera
  3. Verkar inte som ett dumt recept, får man nog prova när du lägger ut det. Chokladkaka är alltid göttans.
    Du borde även testa detta recept, Chokladkaka med espressomousse recept

    Fin blogg förresten :)

    SvaraRadera