måndag 14 september 2009

Ny vikt!

Jag har gått ner sedan förra måndagen: 7 hg till 66,6 kg! Får jag vara nöjd med faktiskt.....

I kväll har vi haft styrelsemöte hemma hos oss, så tills dess bakade jag den berömda GI-chokladkakan (ja, jag ska snart lägga ut den som recept, men nu är jag så trött så jag orkar helt enkelt inte). Jag har gjort matlåda tills imorgon: korv och halloumiost (bara 3 g kolhydrater per 100 g!!, det är inte mycket) och till det serveras avokadosallad (avokado och tomater, olja och lite kryddor). Blir nog gott!

Imorgon planerar jag en joggingtur! Ska bli skönt att röra på sig igen! Jag har kommit av mig lite med löpträningen, då det har hänt så mycket sedan Jessie gick bort och andra aktiviteter, men imorgon så......

Kram på er

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Grattis, undrar var alla tappade kilon tar vägen? Kanske till samma ställe som alla udda strumpor och vantar? Det är kanske så att alla udda klädesplagg blir jättetjocka...

    Ja som sagt. Jag väntar med spänning på alla recept! Skämt åsido, självklart kommer de när du har tid och ork. Jag har hundramiljarder recept redan att använda under tiden.

    Lycka till med löpningen imorgon. Tack för all inspiration du gett mig. Jag är på vecka 6 nu och skulle aldrig, aldrig någonsin varit där om det inte hade varit för att du inspiretat mig så. Tusen, tusen tack för det.

    God natt,

    Katarina

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag tror jag har glömt att tacka dig för att du följer min blogg - så Tack!
    Vilken god lunchlåda. Gör du den speciellt eller är det "rester" från middag?

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att jag kan vara till inspiration, Katarina! Det trodde jag aldrig. Du är verkligen en inspirerande person så vi får inspirera varandra. Tack själv!
    Andrej; Den följer jag så gärna. Det var inte rester utan ett recept på lammkorv egentligen, men jag nöjde mig med chorizo, som har högt köttinnehåll, och det blev verkligen jättegott med halloumiosten!!

    SvaraRadera
  4. Ser att du inte har långt kvar till målvikten! Kämpa på så är du snart där! =) Lycka till med träningen!

    SvaraRadera