måndag 7 september 2009

Dagens vikt och träning

Dagens vikt blev 67,3. När jag vägde in mig förra måndagen vägde jag 68 så jag har gått ner 7 hg. Det är jag nöjd med även om man vill att det ska gå fortare. Mitt mål är att gå ner till 65 kg, det är min målvikt. Idag har jag löptränat och det gick bra. Jag gick 10 minuter och sedan sprang jag 4x4 min och gick 4x1 om vartannat.

Jag skriver lite kort bara för att jag har lite att göra: måste skriva färdigt mitt första tal som jag ska hålla på Toastmastersklubben på onsdag denna vecka.

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat. Sju hekto är bra! Å att du börjat springa är också bra! Allt är bra ;)

    Att du skriver kort är ingen nackdel. Ibland kan det vara skönare med kortare, men tätare inlägg, än som en del som skriver en gång i veckan - om hela veckan! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Sju hekto är ju jättebra resultat, kul att det går bra med löpningen......kram

    SvaraRadera