söndag 13 september 2009

Ett steg närmare

Nu har jag kommit ett steg närmare mot styrelsen i Melodifestivalklubben! Igår lade de ut presentationer på alla som kandiderar till styrelsen, vi var 8 st av de nya (förutom nuvarande styrelsemedlemmar som vill fortsätta) som hade tackat ja. Från början var det 39 (!) nomineringar, men de flesta tackade nej. Idag kom då valberedningens förslag och jag var med bland dem, jag var föreslagen som suppleant. Kul! Sedan är det förstås upp till årsmötet att rösta. Men innan dess får medlemmarna fram till 19/9 en chans att nominera ytterligare personer. Det är många steg.....Men det är roligt och det känns bra så här långt! Vi får väl se vad som händer....

Nu ska jag göra kvällsmat, det blir samma som lunchen: äggsallad med sill. Det går fort och smidigt! Matlåda imorgon blir biff stroganoff gjort på lövbiff, den är så god, och serverat med kokt broccoli!
Jag ska lägga ut lite recept snart.:-)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Självklart håller jag alla tummar för att du kommer med. Det vore jättekul och du skulle göra ett sånt bra jobb.

    Jag ser också fram emot några av dina recept.

    Kram Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att du kommer med.
    Puss

    SvaraRadera