onsdag 4 mars 2009

Det tar på krafterna....

....efter maginfluensan. Jag är fortfarande så trött, så trött. Jag längtar efter när jag får krypa ner i sängen och sooova! Men det är lite tidigt ännu! Jag är lite piggare idag än igår, men det kommer nog att ta sin tid.
Idag blev det inte så nyttigt: potatissallad och rostbiff, men det var vad som fanns på jobbet. Jag gjorde ju en kebabpaj igår kväll och det blev repris på den ikväll, men den smakade godare idag.
Vad jag har märkt är att jag är jättetörstig nu och det är väl efter all vätskeförlust förra veckan!

Imorgon ska jag äntligen till frissan och få ny färg i håret till lördag (det är ju TV-sändning:-)) man vet ju aldrig om man kommer med i bild) Då kan man ju inte se ut hur som helst....Nej skämt åsido, jag skulle ha gått förra veckan när jag blev sjuk.
På kvällen är det dags för quiz på puben igen! :-)
Och på fredag är det 40-årsfest.

På lördag smäller det! Äntligen är det dags! Undrar hur det går? Jag håller nog på Lili&Susie, jag tycker om den låten, men Sarah är min andrafavorit.

Kram

2 kommentarer:

  1. Sarah hoppas jag på! Tyckte att hon hade en mycket stark låt...
    Härligt att du börjar bli frisk du med. Nu har vi gjort vårat, eller hur?

    Kram NuJä

    SvaraRadera
  2. Det låter som om du har en del att göra framöver! Säkert en del frestelser också låter det som! :)

    Kramar

    SvaraRadera