tisdag 10 mars 2009

På gång

Nu är jag på gång igen känns det som: jag tränade igår och det var skönt. Har känt lite i musklerna idag men inte så mycket. Jag sov väldigt bra inatt: det gör jag jämt, men när jag har tränat sover jag ännu skönare!
Jag har ätit bra också och håller mig inom de kalorier jag vill äta för, förutom i helgen. Jag har gått ner något kilo sedan förra veckan: jag smygväger mig varje morgon ändå, men på torsdag är nästa officiella vägning. Än så länge ser det bra ut! Och snart tappar jag verkligen byxorna, jag får dra upp dem mer och mer, så snart måste jag köpa nya byxor. Det finns ingen återvändo! Det är roligt när det är åt det hållet, men ibland har jag så svårt att hitta byxor med rätt längd och jag är inte den som orkar lägga upp och så är jag inte så duktig på att sy heller för den delen. Man kan lämna in dem, men det tar sin tid.

Kram på er

3 kommentarer:

  1. Du! Tips från en som verkligen hatar att sy: det finns band som du stryker så klistras byxkanten fast. Mycket lämpligt!!!

    Kul att du också är på G igen med träningen... Visst är det skönt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gör det??? Det hade jag ingen aning om. Det måste jag prova!! Tack för tipset!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat! Ser fram emot bilden med nya klänningen :)

    SvaraRadera