torsdag 5 mars 2009

Veckans vikt

Då var det dags att presentera veckovikten som numera äger rum torsdagar:
67 kg!
Nu har jag haft maginfluensa men jag tror att jag har ätit ifatt, men med reservation för att vikten kan komma att ökas.
Före magsjukan vägde jag 68,4, det lägsta jag vägde under magsjukan var 65,8 och sedan ökade jag gradvis. Jag började äta i måndags helt och fullt.

Idag på lunchen var jag på stan och då hade jag i stort sett bara 10-15 min på mig att äta så det blev Gyllene måsen och jag tog en hamburgare men med sallad till istället för pommes. Duktigt, va? Det tycker jag, speciellt med tanke på att jag funderade på det (dvs den andra "mörka" delen av mig), men eftersom jag ska på pubquiz ikväll och äta något där bestämde jag mig för den nyttiga delen.

Nu ska jag snart till pubquizen! Det ska bli kul!

Kram

5 kommentarer:

  1. Det var bra att du höll den mörka sidan i schack! Hur gick quizet? :) Minns att du sa att det var svårt sist... Kram!

    SvaraRadera
  2. Gud så bra nu är det ju bara två kilo kvar till målvikt..det är ju kanon.Låter kul med quiz...kram

    SvaraRadera
  3. Quizen gick ganska bra vi kom på pallplats 2 omgångar av 4. Nu hade han gjort om musikdelarna, så det var en omgång med bara 50-,60- ooch 70-talsmusik och så var det en omgång med bara 80- och 90-talsmusik. 80- och 90-talet kan ju jag bäst av dessa två.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina 67!!! Bra jobbat! Skönt att du är frisk nu och i morgon håller jag tummarna för Sarah! Är du på plats denna vecka?

    Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack NuJ: Men jag har gått upp lite till och det var inte oväntat.
    Ja ikväll ska jag vara på plats: jag håller på Lili&Susie ikväll!
    Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera