onsdag 18 mars 2009

She is back!


Nu är jag tillbaka efter lite sjukdom igen. I lördags kände jag mig inte alls i form, jag var väldigt trött redan före träningen men trodde att det var just bara trötthet efter en lång och hård vecka på jobbet, så jag åkte och tränade ändå dum som jag var. Jag hade feber och det blev mycket värre så i lördags kväll var jag helt urlakad, men jag gjorde mat och dessert. Jag hade inte direkt någon aptit då, men jag fick ner det men inte så mycket mer. Jag satt och såg finalen i soffan i min nya klänning och kallsvettades då och då. Men vad spännande det blev och vad bra det slutade!! Jag var riktigt nervös och när Malena slutligen vann hoppade jag upp ur soffan och dansade någon slags dans som mer liknade en regndans än ngt annat och skrek högt av glädje!! Jag är fortfarande lycksalig! Det kommer att bli så bra i Moskva!! Det fanns inget annat alternativ egentligen (så som jag ser det), låten är fantastisk, den sticker ut, den är pampig, den bästa sångrösten, vi behöver inte vara oroliga att hon ska sjunga falskt i Moskva precis, glamourös klänning, ja vi älskar alla Malena (hon är en så härlig och rolig artist som bjuder på sig själv)!

Nog med Mello-snack för idag: sedan har jag legat och haft hög feber och svettats. Huvudet dunkade hela natten och på söndagen och det värsta var att värktabletterna var slut så i måndags fick jag äntligen lindring. I morgon torsdag ska jag gå till jobbet igen.

Det var ju inte länge sedan jag var sjuk och så händer det igen. Jag blir lite trött på det här nu! Men nu är jag tillbaka på banan igen! Imorgon är det officiell vägningsdag och det ser bra ut nu!:-))

Kram

3 kommentarer:

  1. Känner igen mig! Det ena efter det andra löser av varandra! Men nu är det VÅRAN tur att få vara friska!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Glömde! Tjusig klänning på tjusig tjej :0)

    SvaraRadera
  3. Snygg och härlig klänning! En klänning i min smak (men använder varken kjol eller klänning).
    Kram Sivan

    SvaraRadera