måndag 2 mars 2009

Guldstjärna!

Jag ska börja samla på guldstjärnor till mig själv. Det var månadens motivationstips i hälsodagboken som jag köpte till Peter i julklapp, jag använder visst den mer än han:-) Det är väl tanken som räknas...:-)
Om man köper ett sånt här ark med guldstjärnor och sätter en stjärna i almanackan för varje dag som man har uppnått bra resultat vad gäller mat och motion kan man köpa sig något fint, t ex kläder eller ngt annat man vill ha när man har fått ett visst antal guldstjärnor, 10 st t ex.

Jag tyckte att det lät ganska bra, eller?

Kram

3 kommentarer:

  1. Här kommer en guldstjärna från mig! För att du är så duktig!!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    En alldeles utmärkt idé! Det blir så tydligt och synligt. Ju fler sinnen som används desto bättre.

    Du får en stor guldstjärna av mig för dina insatser för dig själv och för all glädje och positivism du sprider genom din blogg och dina kommentarer hos oss andra.

    Kram Katarina "amospersson"

    SvaraRadera