tisdag 10 mars 2009

Final på lördag!

På lördag är det final i Melodifestivalen - som om någon har undgått det! :-) Och speciellt inte i min blogg! Kvällen till ära ska jag klä upp mig i min fina schlagerklänning som jag köpte i fredags, även om jag sitter hemma i soffan! Bild kommer på lördag.
Mitt tips och förhoppning är att Malena vinner, det måste hon göra!! Jag älskar låten, operadisco och hennes röst och så hennes glamorösa klänning: det kommer att slå i Moskva! Hör man henne vill man bli en operasångerska!
Min andra favorit är Alcazar, men jag tror inte att de har med medaljstriden att göra: det blir nog Måns eller Caroline som kommer tvåa.
Men samtidigt finns det ingen given vinnare, vem som helst kan ta hem MF 2009! I'm so excited!!!!

Schlagerkramar på er alla

1 kommentar:

  1. Jaaa! Bilden ser vi fram emot! Ja, även melodifestivalen finalen! Ha, det rimmade!
    Kram kram

    SvaraRadera