torsdag 12 mars 2009

Nya kläder


Visst är det kul när man kan ha mindre storlek i kläder. Jag köpte ett par capri-jeans och en snyggt lila cardigan till. Till jeansen följde en lila scarf också: jag tycker att det blev riktigt snyggt. Kul med lite nytt! Jag är riktigt nöjd! Idag när jag tittade mig i spegeln i de här kläderna tyckte jag själv att jag såg smal ut. Det är roligt när ens självbild ändrar sig åt det hållet.
Jag fick en kommentar av en arbetskamrat som jag inte har träffat på jättelänge, men hon har följt mig i hälsobloggen och på Facebook, att jag har blivit smal. Man blir så glad när någon säger något sådant, att det syns, det peppar en att fortsätta. Man blir verkligen motiverad.
Idag var vägningsdagen och trots att jag har ätit onyttiga saker i helgen och igår när vi hade middag med arbetskamraterna på kvällen hemma hos en tjej åt man gott men ganska nyttigt ändå, trots det har jag inte gått upp något sedan förra torsdagen, men inte ner heller. Jag är supernöjd med det!
Nu har jag kommit igång med träningen också. I måndags jympade vi ju och på lördag ska jag och 2 arbetskamrater schlagerjympa!! Vad annars??? :-)))) De har 2 pass på Friskis kl 12 och 14, vi kör det ena kl 12. Det ska bli riktigt kul! Men man vill ju dansa och sjunga samtidigt som man jympar, det blir lite svårt. Jympa och sjunga kanske man kan göra men flåset är väl inte det allra bästa. Det kommer att gå lättare, för har man riktigt bra musik går det mycket lättare.
Kram på er


5 kommentarer:

  1. Himla läckra kläder!! Men allt klär en skönhet som du! Kram

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg är du! Jaa, det syns verkligen att du är smal! Läcker färg! Snygga kläder! Förstår att du är nöjd!

    Trevlig schlager helg!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ni är så snälla med era värmande kommentarer! Tur att det finns så fina människor! Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Verkligen jättesnyggt och vad snygg du är! Imorgon ska lilla, söta B få kolla in dig. Hon är fullständigt galen i lila.

    Man skulle väl kunna säga att det är finalkläder?

    God natt,

    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  5. Kul att din dotter är galen i lila!

    Peter trodde faktiskt också att det var finalkläder, men jag sätter nog på mig klänningen. Bild kommer på lördag på bloggen!

    Kram

    SvaraRadera