lördag 21 mars 2009

Minskat mått - igen!

Nu har midjemåttet - eller snarare bukmåttet - minskat med ytterligare 1 cm så nu har jag minskat hela 18 cm sedan 12 januari!! Jag är så glad över det och det märks mer och mer på byxorna, måste dra upp dem hela tiden. Jag kan ju inte bara ha jeansen jag köpte förra veckan, men det kanske jag kan åtgärda om 2 veckor: då ska vi åka till Vingåkers Outlet med min arbetskamrat och hennes sambo. Där kan man kanske hitta något!! Jag har aldrig varit där, jag har bara varit 1 gång i Barkaby utanför Stockholm, då hittade jag bara en kavaj, men jag väger mindre nu också så det är ju faktiskt roligare och lättare att hitta något.

Nu ska jag strax börja städa: ikväll ska vi ju ha "våffelpartaj"!

Ha en trevlig lördag! Kram

5 kommentarer:

  1. Grattis!!! Du är ju så smal så smal - en sann inspiration för mig :) Tack för det!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att höra att jag är en inspiration för dig! Tack, det värmer mitt hjärta! Kram

    SvaraRadera
  3. Halloj! Så himla roligt att det går så bra för dig! Härlig känsla att få köpa nya kläder för att de gamla blivit för stora. Snyggt jobbat! Kram/Annika

    SvaraRadera
  4. Hej
    du är ju så snygg så jag får knäpp! Attans vad jag vill också... an du inte berätta lite om 30dagars programmet? Vore intressant att höra.

    kram

    SvaraRadera
  5. Åhh vad KUUL! Det är ju så kul när man får "bevis" att det går bra på för stora kläder och på att måtten minskar cm för cm!

    GRATTIS! OCh bra jobbat!

    SvaraRadera