måndag 2 mars 2009

Nu ska jag vara positiv!

-Jag mår bättre nu och ska försöka gå till jobbet imorgon, känner mig väldigt svag fortfarande, men jag ska samla på mig mina krafter så sakteliga nu.
-De gånger jag har ätit eller druckit har jag kanske inte valt det allra nyttigaste, men jag blir lat och sugen på onyttiga saker när jag är sjuk. Orkar inte stå och laga mat när jag är sjuk heller, det måste gå fort. Men så fort jag börjar jobba igen återgår jag till mitt gamla liv.
-Men jag måste säga att det var en liten fröjd att se siffrorna 65,8 (bara 8 hg från min målvikt)!! Men det var ju inte på riktigt!! A girl can dream!!! Nu efter att ha ätit lite några dagar väger jag 66,7. Innan jag blev sjuk vägde jag 68,4. Jag får ha tålamod ett par dagar innan jag kan börja lita på vågen igen tror jag..
-Jag litar och hoppas på att rätt låtar går vidare från Andra chansen, vilka det nu är. Jag vill att Sarah Dawn Finer går vidare. Sedan hade jag egentligen BWO och Lili&Susie som favoriter men de möts ju i en duell så det blir svårt, jag kan bara inte välja och sedan tror jag att Sarah slår ut dem med sin mäktiga röst och ballad. På andra sidan tror jag att Star Pilots går vidare. Snälla snälla inte Caroline af Ugglas bara:-) Men det ska bli kul att se henne live, hon lär ha varit magisk sa de som var i Göteborg. Jag kanske har bytt åsikter efter lördag. Det blir ju annat när man är där. Men kul ska det bli!!

Ha en bra dag och kväll alla!
Kram

1 kommentar:

  1. Klart man inte orkar hålla på allt när man är sjuk. Du kommer ifatt när du är frisk!

    Kram!

    SvaraRadera