tisdag 4 augusti 2009

Beviset!




Här är nu beviset att jag har varit ute och sprungit 1 km även i dag, men det gick något lättare måste jag säga. Det kanske berodde på att jag till slut hittade mina hörlurar till mobilen så jag kunde lyssna på musik, visste inte alls var de var, fick leta mycket väl....Det går mycket lättare med musik i lurarna när man springer, så är det bara!


Till lunch blev det ganska bra mat GI-mässigt: korv med hög kötthalt, potatissallad och så en bit av köttfärspajen från igår gjord av dinkelmjöl.


Snart ska vi åka till Söderköping och där blir det nog någon glass på Smultronstället, men den kan vi dela på Peter och jag och därefter åker vi till mamma o pappa i Norrköping ikväll.




5 kommentarer:

  1. Du är så duktig du. Kämpa på.
    Puss

    SvaraRadera
  2. Duktigt duktigt!!
    Har de så stora glassar i Söderköping...?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag vill också komma igång och springa! Kanske din metod vore något för mig?

    Njut av av er dag,

    Katarina

    SvaraRadera
  4. Maribella: ja, de har så stora glassar i Sörping men det var kö utanför för att få ett bord, så det blev en liten glass i glasskiosken bredvid. Inte lika kul men det får bli en annan gång, man får väl komma dit när de öppnar:-)
    Katarina: Ja, det känns faktiskt som att det kommer att gå bra om man tar det försiktigt i början och springer så tills man känner att man vill öka på mer och det var tack vare Coyntha's blogg som jag insåg det.

    SvaraRadera
  5. Kul att läsa din blogg och se hur du kämpar på... härligt!

    SvaraRadera