onsdag 12 augusti 2009

Vilodag med shopping och fika!




Idag vilade jag från träningen, jag var i Norrköping och fikade med en väninna på Bagarstugan i kvarteret Knäppingsborg http://www.knappingsborg.se/, det blev en muffins med björnbär i och en dubbelmacka fylld med fetaostkräm och oliver och till det drack jag en espresso macchiato (men jag tror att jag fick en latte macchiato istället eller också var espresson väldigt svag!) Sedan shoppade jag lite på rean: jag hittade en röd, snygg top på Myself&Friends och en kortärmad jeansjacka på Indiska. Jag stämde sedan träff med mina föräldrar och vi åt lunch på Paus i Domino-varuhuset, då var klockan redan 16.00 så det fanns inte så mycket mat kvar, utan det fick bli sallad i deras kända salladsbar och det är inte lite man får: det ingår sallad, gurka och tomat. Man får sedan välja 5 ingredienser och en dressing: Jag valde kyckling, fetaost, rödlök, ägg och mozzarellaost och så balsamico/olivolja. Supergott och proppmätt blev jag!
Det var en bra dag!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat, lite shopping är bara nyttigt!

    Shoppa på,

    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera