onsdag 5 augusti 2009

Program


Tack Syster Stina för att du tipsade mig om ett löpprogram för nybörjare! Det finns på http://www.marathon.se/ , men jag tänker nog fördubbla programmet så att jag kör varje vecka dubbelt så att säga, så istället för 14 veckor kommer det att ta 28 veckor. Jaja, jag får börja så får vi se hur det går, jag kanske tröttnar och lägger av. Men jag ska försöka i alla fall. Jag är nog en sådan person som behöver träna enl något program, det går lättare på något sätt då och så blir det lite variation också vilket jag också stimuleras av.

Jag börjar idag så får jag se, jag ska väl hinna med 4 pass den här veckan, det är ju bara onsdag. Det är bara att planera in i almanackan, ska skriva in det direkt.
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Det här tål att funderas på. Jag får i så fall börja nästa vecka. Jag ska ju på "husmoderssemester" i slutet av denna vecka.

    Jag ska gå in och läsa mer ikväll.

    Ha en bra dag,

    Katarina

    SvaraRadera
  2. Åh du hittade det! Jag letade, men hittade inte det... Programmet funkade jättebra för mig, men jag tog också några extra veckor på mig vissa veckor eftersom jag kände att alla mjukdelar måste hänga med i omställningen från att "hata att springa" till att "börja springa". He he! Nu längtar jag efter att få springa igen! Kram

    SvaraRadera