måndag 10 augusti 2009

Mål denna vecka!

Jag gör som Suz har gjort i sin blogg, lägger upp 5 förbättringar/mål jag har för den här veckan:
-Njuta fullt ut av semestern för att komma tillbaka med kraft till jobbet nästa vecka
-Börja planera maten redan den här veckan nu när jag har kommit igång med träningen
-Fortsätta min träning med samma inlevelse som förra veckan och njuta av den
-Belöna mig själv med något fint på onsdag, då det var 1 vecka sedan jag började löpträna på riktigt och då det är min vilodag och då är jag i Norrköping och ska shoppa lite och träffa en vän i min barndomsstad. Belöningen vet jag inte vad det blir än, får se vad jag råkar hitta på stan...
-Njuta av sista dagen den här veckan: då är det vilodag, men då ska jag titta på friidrotts-VM som börjar på söndag, hoppas på svenska medaljer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar