fredag 14 augusti 2009

Trött men nöjd

Det var ganska jobbigt på mitt löppass idag, för jag sprang mitt på dagen och solen sken , det var ca 20 grader. På slutet fick jag lite håll också, men jag sprang på och för det är jag nöjd, att jag inte gav upp! Ibland känns det lite motigt, så är det bara. Nu värker det i benen, men det känns rätt skönt faktiskt.

Det här var mitt fjärde träningspass den här veckan och jag ska springa imorgon också. För ett tag sedan hade jag aldrig kunnat tro att jag skulle träna 5-6 ggr i veckan, men det är vad det kommer att bli varje vecka och jag känner mig så nöjd och väldans stolt över det!!

Igår kväll bokade jag ett spinning-kort på Friskis, som gäller 1 år, och på torsdag nästa vecka kan jag hämta det och börja använda det! :-))

Ikväll ska vi till Dennis, som fyller 14 år idag och fira honom. Det kommer att bjudas på tacos och jordgubbstårta!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken rivstart du gjort! Jag är mycket imponerad.

    Hur gör du med 14-veckors programmet. Tänker du försöka göra det på 14 veckor eller kör du gånger 2?

    Hoppas ni får en riktigt trevlig helg,

    Katarina

    SvaraRadera
  2. Jag gör det dubbelt, dvs vecka 1 gör jag 2 veckor i rad, sedan vecka 2 2 ggr osv. Får se hur det blir i vinter, men min ambition är att fortsätta även då. Annars får det bli mera spinning i stället nu när jag har köpt kort. Trevlig helg!
    kram

    SvaraRadera